hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >  فعال کردن ظرفیت‌های پنهان برای توسعه گلستان ضروری است

 فعال کردن ظرفیت‌های پنهان برای توسعه گلستان ضروری است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، گفت: فعال کردن ظرفیت‌های پنهان برای توسعه گلستان ضروری است.

«قدرت الله عابدی» در مصاحبه با خبرگزاری صداو سیمای مرکز گلستان در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان، تأکید کرد: شناسایی فرار مالیاتی از الویت‌های اصلی دستگاه های متولی استان است که موجب فعال کردن ظرفیت‌های پنهان و توسعه استان گلستان می‌ شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری گلستان اظهار کرد: در این جلسه برنامه‌های عملیاتی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری، توسعه صادرات و منابع درآمدی استان ارائه شد.
عابدی با تاکید بر ضرورت شناسایی و فعال کردن ظرفیت‌های پنهان درآمدی استان افزود: رصد فرار مالیاتی از الویت‌های اصلی است که موجب فعال کردن ظرفیت‌های پنهان و توسعه گلستان می‌شود.
وی در ادامه تأکید کرد: تلاش کارگروه اقتصادی بر این است که، در حوزه صنعت، واحدهای تولیدی که غیرفعال و راکد هستند را شناسایی کنیم و ضرورت دارد، از ظرفیت های تسهیلاتی که در اختیار نظام بانکی استان قرار دارد، در جهت حمایت و احیای دوباره این واحدهای صنعتی استفاده بنماییم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، ادامه داد: آغاز عملیات پتروشیمی، ورود سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری پساب‌های فاظلاب شهر‌ها، توسعه روابط خارجی به ویژه با کشور‌های همسایه برای صادرات غیرنفتی و افزایش بهروری در بخش بنگاه‌های کوچک اقتصادی در دستور کار این کارگروه قرار دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد